Dersom du har problemer med bestilling kan du gå gjennom disse punktene og se om det løser problemet
Pass på at du har valgt en pris i det gule feltet "Velg pris" på hver plass du bestiller.
Dersom det står "Vis tilgjengelighet" i stedet for "Bestill" på en sengeplass så betyr det at plassen er opptatt for hele eller deler av perioden du forsøker å bestille.
Du må opprette en unik bruker til det nye bookingsystemet som er i bruk for booking fra og med 1. januar 2020. Du kan med andre ord ikke bruke samme innlogging som for eks. til det gamle bookingsystemet eller Min Side.
Dersom du har fyllt inn alt riktig, godkjent vilkårene, og likevel ikke får fullført betaling kan du gjøre følgende før du prøver på nytt:
Prøv å booke på PC i stedet for mobil/nettbrett eller motsatt
Prøv å bruke en annen nettleser (Edge, Chrome, Firefox, osv.)
Pass på at det er penger på bankkort eller at kredittkort ikke er overtrukket
Dersom du har lagt en eller flere sengeplasser i handlekurven, gått til betaling og så avbrutt, så kan det oppleves som at sengeplassene er opptatt hvis man forsøker på nytt. Det er mest sannsynlig fordi de fortsatt ligger i din egen handlekurv. Denne finner du helt nederst på siden, under sengeplassene.